sleep disorder.

Jam kat hp sdg menunjukkan pkul satu patploh pagi buta.. dan mata aku pulak masih buntang lagak seperti ikan buntal yg dh tercucuk skru.. sedang diluar angin sepoi2 selepas hujan lebat menyapa pipi bulatku tatkala aku menyelak tirai labuh kaler biru laut di jendela.. aku jd semakin pelik dgn sistem tubuh badan aku yg sedang bertindak balas dgn keadaan sekeliling.. sepatutnya suasana cmni mesti la aku dh terbongkang mcm dugong tdampar.. ini tak.. mata segar bugar bersinar-sinar ajew...hmm.. oke.. tang bersinar tu aku bohong je sbb lampu dh tertutup... behehee.. ape ke hal nya lah ye.. sejak akhir2 ni susah sgt nk lelap.. padahal aku tersangatlah aktifnya di waktu siang.. adohai.. lelap lah wahai mata.. Kasihanilah beta...

Shhh... dont speak!
You are too weak
Just close those tired sore eyes
And sleep sleep sleep!

have a great sleep peeps! *Hug&Kisses*

Comments